سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پاسپورت دومینیکا

اقامت اروپا

موسسه حقوقی سام با داشتن سالها تجربه و وکلای متعدد، متخصص در زمینه مشاوره و دریافت اقامت اروپا می باشد. شماره تماس مشاوره رایگانموسسه حقوقی سام در وب سایت رسمی این مجموعه قابل دسترسی می باشد. شما می توانید با کلیک روی این کلمه ( اقامت اروپا ) به وبسایت موسسه سام دسترسی پیدا کنید.

 

پاسپورت دومینیکا

طبق آخرین گزارشات منتشر شده (در Oct 2018)، اتباع کشور دومینیکا می توانند بدون نیاز به ویزا به 122 کشور و ناحیه دنیا سفر کنند. اعتبار پاسپورت دومینیکا در رتبه38 ام جهان قرار دارد. از جمله مهم ترین کشور ها که با داشتن پاسپورت دومینیکا بدون نیاز به ویزا می توان به آن ها سفر کرد، انگلستان و کشور های حوزه شنگن می باشند. موافقت نامه برای معافیت ویزای متقابل بین دومینیکا و کشور های حوزه شنگن در (2015 May 28) به امضا رسید.

گروه مشاوران سام با داشتن 10 سال سابقه و چندین تجربه موفق در اخذ پاسپورت دومینیکا ، آماده ارائه خدمات سرمایه گذاری و اخذ تابعیت دومینیکا به متقاضیان محترم می باشد.

 

برنامه پاسپورت دومینیکا برای سرمایه گذاران

دولت مشترک المنافع دومینیکا یک برنامه اقتصادی شهروندی ایجاد نموده است که به عنوان مجرایی در توسعه ملی به حساب می آید. برنامه اقتصادی مذکور به متقاضیان این امکان را می دهد که بدون درخواست اقامت، تبدیل به یک شهروند در کشور مشترک المنافع دومینیکا شوند.

شما به عنوان یک شهروند جدید، مجبور به زندگی در دومینیکا نیستید ولی مانند هر شهروند دیگری این حق را دارید که در دومینیکا زندگی کنید.

سرمایه اهدائی به دومینیکا برای توسعه فناوری اطلاعات، صنعت، کشاورزی، گردشگری و ... و همچنین در پروژه های چون مدارس غیر انتفاعی، بازسازی بیمارستان ها، استادیوم ورزشی و دیگر پروژه های بخش خصوصی به کار برده می شود.
در نظر داشته باشید که هرگونه مدارک جعلی و تقلبی، اطلاعات و اظهارات غلط که به صورت عمدی باشند، منجر به رد درخواست خواهند شد. در چنین مواردی مبلغ سرمایه گزاری توسط جمهوری دومینیکا ضبط گردیده و مسترد نخواهد شد. مبلغ سرمایه گذاری پرداختی به دولت دومینیکا بسته به شرایط متقاضی متفاوت خواهد بود.

سرمایه اهدایی پس از تایید مدارک به حساب دولت دومینیکا پرداخت می گردد. داشتن شرایط زیر جهت برنامه اقتصادی شهروندی لازم می باشد:

•    متقاضی اصلی باید بالای 21 سال باشد.

•    افراد وابسته و فرزندان متقاضی باید زیر 25 سال و مجرد باشند.

•    متقاضی نباید هیچ گونه سابقه ارتکاب جرم داشته باشد.

•    متقاضی باید یک سری معاینات پزشکی انجام دهد.

هزینه اخذ پاسپورت دومینیکا با توجه به تعداد اعضای خانواده متفاوت است.

برای اطلاع از هزینه دریافت پاسپورت دومینیکا با شماره های مشاوره تماس بگیرید.

در زمینه اخذ پاسپورت دومینیکا موسسات معتبری از جمله موسسه حقوقی سام و موسسه کنکاش فعالیت دارند.

برای اطلاع دقیق تر از شرایط مهاجرتی هر کشور، به صفحه مربوط به همان کشور در منوی اقامت مراجعه کنید. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان با شماره تلفن های موسسه تماس بگیرید